Monday, June 23, 2008

ONCE...EKAT reunion

7 June ari tu aku pegi EKAT (Ex Kembara Adventure Team) reunion kat Terengganu. Lepak kat Anggulia Beach Resort, Marang Terengganu. Aku tak dpt join xpdc candat sotong sebab depa naik ari jumaat. cuti aku dah la sikit...so aku join utk bbq je la. Mlm tu lepas bbq, kami bermesyuwarah utk mengesetkan hala tuju EKAT seterusnya. Agak panas dan bermakna la jugak kirenye. Dan setelah dipergaduhi seadanya, maka bersetujulah utk aku pegang dana untuk permulaan huahuahua...! Ni antara gambar2 yg aku rasakan indah yg dapat diambil dgn SGH U700 aku tuh.

Anggulia beach resort @ 4.58 pm

Best mandi kat sini..tak dlm sgt & tak masin sgt (anggulia beach @ 8.06 pm)

keindahan alam yg mendamaikan (kampung tepi anggulia beach resort @ 8.15 pm)

rakan2 ekat & family bertangkap atas (catch up ler) @ 8.18 pm

rakan2 ekat dari kanan: amir pakkam, uda (baju kuning), iwan (duduk terlindung), botak, adik ipar abbot (baju itam), bini abbot (pegang baby), abbot jr #5, abbot jr #3, bini amir ngan bini uda @ 8.19 pm

Ramai lagi yg takde masa tu sebab gi candat sotong kat pasar utk bbq hehehe.

1 comment:

Amir Pakkam said...

ya benarrrrrrrr...