Thursday, August 12, 2010

ONCE...apa lagi yg tak kena

Ramadhan datang lagi kali dan aku harap ianya lebih baik dari yang sebelumnya. Alhamdulillah, aku berjaya kecap nikmat sahur..and berbuka tadi. Sekali lagi aku berpuasa seorangan. Namun, aku bersyukur.

Ujian kala puasa sungguh mencabar hari ini. Aku jadi tidak faham apa lagi salahku. Apa lagi yang dimahukan dariku ? Aku diserang atas maklumat yang salah. Apa lagi yang diingini dariku ? Susah benarkah utk biarkan aku hidup sendiri ? Sementelah aku diperlakukan sedemikian rupa ?

Sungguh aku tak faham...

2 comments:

Unknown said...

sometimes it doesn't pay to just shut up.. say what u know and express what u believe..
ada bukti, gunakan.. tak ada kalu, be firm when stating your innocence..
ibarat tahi, sekali terpalit, walau pakai sabun apapun, maybe warna hilang, bau berkurang tapi sampai mati orang akan ingat dah pernah kena tahi.. thats just life, i guess.. :)

Haizam said...

thanks for the advise.. :)