Tuesday, September 15, 2009

ONCE...dugaan Ramadhan

Ramadhan tahun ni pastinya berbeza dari Ramadhan yang lepas2...kali nie aku sahur sorang, buka sorang..terawih pun mostly sorang2. Kadang2 je berbuka dgn kawan2...hasilnya, berat aku turun 5kg hehehe...

Dugaan kali ini agak berlainan...namun aku pasrah...aku redha yang aku perlu usaha lebih untuk mendekatkan diri..tapi Ramadhan kali ini jugak aku dpt get in-touch balik dgn kawan2 yg dah lama aku tak dgr berita...mcm jebat, sahak...dan aku baru sedar betapa keciknya dunia ni dlm dunia siber...aku baru tau ada beberapa kawan yg ada kawan yg sama dgn aku...itulah ketentuan-Nya kan...

Baju raya aku tahun ni simple je...beraya ngan family kt kampung..lambat sikit baru dpt beraya ngan anak2...semoga pasrah menghadapi hari mendatang...

No comments: