Thursday, September 07, 2006

ONCE...5th anniversary

Syukur alhamdulillah..dah masuk 5 tahun perkahwinan kami. Ni hadiah anniversary yg istewi aku kasik. Aku tak bagi lagipun hadiahnya..ingatkan malam ni la kut ( :D ).


Aku bersyukur dikurniakan istewi yg cukup baik dan melengkapi hidup aku (..you...complete me..and i can't...just...shut-up...just shut up..). 2 tahun ini betul2 menguji kami. Aku bersyukur kerana tersedar sebelum terlewat..sebelum nasi menjadi hangit..sebelum kek menjadi hangus...sebelum.....Aku bersyukur kerana istewiku tabah dan bersama2 ketika kami susah.

Semoga Allah memberkati kami selamanya. Dan semoga Allah tabahkan serta teguhkan kasih sayang kami dlm mengharungi ujian-ujian mendatang. Amin.

2 comments:

Pipi said...

Sebagai membalas kunjungan hang ke bolog Pipi, Pipi dengan bangganya meninggalkan komen kat situ. Walau bagaimana pun Pipi ialah seorang yang anti social dan tidak gemar bersosial melalui ruangan leave your comment ini. Satu cadangan bernas, kalau nak kasi banyak komen, hang create je commnent sendiri pastu letak la nama nama palsu. satu hari boleh la dapat 600 komen.

Anonymous said...

OOh!!.. I'm touched... But err..err..