Monday, September 25, 2006

ONCE...Ramadhan datang lagi

Alhamdulillah..ramadhan datang lagi...datang dengan penuh rahmat dan keberkatan. Aku baru je pegi deliver sistem yg aku jual kat 1st customer. Training skali...siap ada customization lagi. Jadi, mungkin ada rezeki lebih sikit nanti.

Syukur lagi...di bulan mulia ini. Aku sampaikan salam ramadhan kat bro joe di dubai. Dan tetiba je dia tanya pasal anak aku ada berapa org...berapa tahun. Aku ingatkan dia nak belikan hadiah baju raya ke...Ropenya, ada peluang kat sana. So, nak tau aku akan bawa diorang or camne. Perh..excited mmg la kan. But, he gave me till Thursday. Bini aku plak suruh balik semayang dulu. But, rata2nya redha la.

"Berilah petunjuk pada hamba mu ini ya-Allah." -amin-

2 comments:

Anonymous said...

kalau jadi, jgn menyesal dtg sini sudah lerrrr... nanti ko blame aku lak nanti... hmmm... aku nak buat kampung Malaysia kat sini, hahaha... Johan

Haizam said...

tak nyesal dah..insya-Allah..cume mak mentua aku tgh giat tlg carik kat msia..risau dia menantu dia gi dubai hehehe...